Marketingtechnisch vragen campagnes gericht op Organisaties (overheid/NGO's/not for profit e.a) om een zeer specifieke aanpak.
De in- en aankoop verloopt doorgaans via specifieke functionarissen en afdelingen. Het gaat daarom dan ook zelden om omvangrijke campagnes, eerder om zeer specifieke vormen van (e)mailing. De nadruk ligt hierbij doorgaans op het creëren van een imago van degelijkheid en betrouwbaarheid. In het creëren van een duurzame relatie.
We ondersteunen ondernemers bijvoorbeeld bij het positioneren van zichzelf, of hun onderneming, als deskundige. Dat kan door het creëren en onderhouden van een blog waar relevante informatie met vertegenwoordigers van de klant wordt gedeeld.
Nieuwe diensten en producten moeten nadrukkelijk aansluiten op dat wat de klant verwacht. We denken met je mee hoe het traject kan verlopen om hiervoor interesse te creëren.
We zijn ToBliz gestart om ondernemers, middelgroot en klein, online zichtbaar(der) te maken, met als doel om hun onderneming verder te laten groeien.
Wij zijn een bureau met een passie voor het maken van emotioneel en intellectueel boeiende foto's, video's en animaties, die de aandacht van jouw doelgroep trekken.
We adviseren je bij het kiezen van de juiste strategie en de inzet van middelen. Dat kan ook betekenen dat we je adviseren om iets heel anders te doen dan wat wij bieden. We willen vooral dat jij succesvol bent.
ToBliz bestaat uit drie onderdelen:
WE HOPEN IETS VAN JE HOREN